Söndagslunch

Har precis kommit hem från en söndagslunch på en kinarestaurang! Härligt att göra något på söndagar som annars mest brukar vara ångest för att man ska börja jobba på måndagen och jag åker till Oslo. Just nu är det snöstorm så att det står härliga till! Inte något kul väglag till Oslo men det är väl bara att köra försiktigt. :)

Var inne på GinaTricot i fredags och hittade den här fina orkesterjackan i mörkblått med silvriga dekorationer. Om jag inte redan hade den svarta skulle jag ha slagit till på den här! Men ska nog pimpa min svarta med silverdetaljer, tror jag. 499:- går denna goding på! :)


Bilder: GinaTricot

Kommentarer :

#1: Anonym

ja hopaps det..det brukar ju göra det iaf :)

snygg kavaj :)





haft en bra helg?

skriven
#2: Hanne

Den jakken var utrolig fin:) Jeg har akkurat tatt bussen fra Flisa via Kongsvinger, og veiene var fine:) Bare veldig våte! Håper du har hatt en fin helg, skal oppdatere meg på bloggen din nå:) Klem!

skriven
#3: Ladybird

Jakken var fin, hadde ikke trodd det var Gina Tricot!

skriven

Kommentera inlägget här :