Sunday

En härlig söndag utan bakishuvudvärk! Vi skulle egentligen ut igår, men tyvärr var det alldeles för många tråkmånsar som ville se på melodifestivalen istället....buhu!  Men det slutade med en god middag och vin med A's pappa + sambo....och melodifestivalen....haha! ;) Hejade gjorde A och hans pappa på Ugglas....mest för att retas tror jag...och attans att hon kom tvåa! Jag har redan sågat henne vid fotknölarna....visst, fin melodi men ta bort människan från scen! Och vad är grejen med benlyftet hela tiden?? Oh well, nu vann ju La voix...och jag måste stå ut med A som kommer sjunga opera det närmsta halvåret...

 

Kommentarer :

#1: Mie

Spesiell låt ;) Hihi, føler med deg som utså opera-synging i dusjen ;) Ha en fin søndag :D

skriven
#2: EMMA

Ha-ha.. Men jag tror ändå den kan ha en chans i Moskva. Det är ju alltid en udda låt som vinner. Har helgen varit bra annars? Kramar

skriven
#3: Saado

Buhuu jag har varit bakis idag, not good ju. brukar faktiskt aldrig vara det men men det ville slå till idag ;).

skriven
#4: Nathalie

jag tycker att fel låt vann ;) man kan ju inte nynna med i en operalåt utan att låta som en stucken gris! :P

skriven
#5: Sandra

Klarar inte av Ugglas. Skönt att höra att det inte bara är jag. Hoppas även du får en skön start på veckan, trots att den börjar med en måndag.

skriven
#6: Sandra

Klarar inte av Ugglas. Skönt att höra att det inte bara är jag. Hoppas även du får en skön start på veckan, trots att den börjar med en måndag.

skriven

Kommentera inlägget här :