Tävling! Vinn Jättefin Bikini Från Topshop!


Förra sommaren beställde jag den här underbara blommiga bikinin med volanger från Topshop (likadan som Engla har för övrigt), men tyvärr var den aningens för liten för mig! Den hamnade i garderoben och blev bortglömd, tills idag, och istället för att lägga ut den på Tradera, tänkte jag lotta ut den till en av er läsare!  :) Den är helt ny (hygienskydd i trosan) och alla lappar finns kvar!  Storlek 8 i engelska storlekar, dvs en 34/36 (överdelen passar A-B Kupa). Värdet är ca 350:-

Allt ni behöver göra för att delta i utlottningen är att kommentera i det här inlägget! OBS! Endast ett inlägg per person! Kom ihåg att lämna mail eller webadress så att jag kan nå er! :)





Tävlingen avslutas fredagen den 3 April kl. 15:00

Vill ni tipsa om tävlingen, är mina bilder fria att använda.
 

Kommentarer :

#1: Leia

Bra det!

Hoppas allt är bra med dig?

Och hoppas du med har haft en fin kväll! =)

Kramis

skriven
#2: Elin

Vad roligt, är gärna med och tävlar då! :) Kram!

skriven
#3: Amanda

Fin bikini. ^^



skriven
#4: LENA

ja det är det verkligen :) jasså? va kul! vad ska du göra då? kram!

skriven
#5: lisette

tack så mkt.. spana gärna in min outlet, http://lisettee.blogg.se/outlet

skriven
#6: Linda

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag framför dig :)

skriven
#7: Jenny Lennartsson

God morgon söta du! Ja visst är det så, mer kärlek behövs absolut! Elaka ord kan såra en så, fick en elak kommetar igår kväll som förstörde min kväll, grät typ hela kvällen usch hemskt! :( Det gäller att vara stark som person för att ha en blogg insåg jag då!



Ja det är fantastiskt att det känns att man kan känna någon så via en blogg amazing :) Som jag säger det är som förr med brevvänner fast mkt coolare & bättre :)



Du får ha en underbar & skön söndag! Kramar

skriven
#8: isabell

sv: ja eller hur är dom söta:) Det samma :)

Fin bikini, jag är med och tävlar :)

skriven
#9: Hanne

Så bra premie, den bikinien var jo utrolig søt da:) Jeg er med!

Håper du får en superbra søndag:) Her skinner solen, og vi tenkte å ta oss en tur ut og spise is! Stor klem!

skriven
#10: Rosanna

sv: joo men det är ju lite kul att testa sig sådär och se vad man kan få :) åhh snygg bikini, jag är definitivt med och tävlar! Skulle inte vara helt fel att vinna den där faktiskt =)

skriven
#11: nina

Ååååh den var superfin, är självklart med :)

skriven
#12: F A N C Y

Svar. Åh tack =) Jättefin bikini!

skriven
#13: F A N C Y

Men oj! Jag missade ju att det var en tävling! Självkalrt är jag med!!

skriven
#14: Jag och fotbollsspelarn

Åh gud vilken fin. Jag får väl vara med också då ;)



[email protected]



Hoppas du får en fin söndag vännen.

Kram

skriven
#15: Marija

Hej!

har precis hittat till din blogg och den har redan hamnat bland mina favoriter!

Hoppas du får en bra dag, kram!

skriven
#16: johanna

ja tyvärr brukar dom det... det är precis som folk alltid varit ute innan haha

skriven
#17: nadia

Så morsomt med konkurranse :)

Syns du ikke fikk brukt nikinien selv, for den er helt smashing! Kjempefin til solbrun hud :)



Ha en fin fin dag! Klem

skriven
#18: Millah

Jag är absolut med :)

skriven
#19: Bettan

hejsan söt bakrund:)

skriven
#20: Anonym

åh, underbar bikini :)

[email protected]

www.bbbaby.blogg.se

skriven
#21: sandra

sv; jaa, det blir ju så!



åååh, gud så fin den var! den där skulle jag vilja rocka i grekland i sommar - så jag är med :D

skriven
#22: Leonora - The Magic Memories

sv; ja usch för snö :O

allt väl?

skriven
#23: Mie

Så fin den var, men den blir dessverre for liten for meg.. :)

skriven
#24: emelie

sv; åå tack så mycket. Jag får väll säga då att hoppas du får en minst lika bra söndag som mig :) ^^



och jag är gärna med och tävlar ! puss på dig tjejen :)

skriven
#25: Kristin

Jättefin bikini :)verkar passa mig i storleken också om man får hoppas lite ;)



Har du en bra söndag annars då? Kram!

skriven
#26: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jättefin bikini men den är tyvärr för liten för mig :/



Ah men då är det ju du! Vi har snackat förrut ;)



skriven
#27: Sabrine

Sv: Jag släckte såklart också! Blev så besviken när ingen av grannarna gjorde det! :/

skriven
#28: paulina

ja det har jag verkligen haft ! (: själv?

skriven
#29: Anonym

Den var kjempe søt=)

skriven
#30: Frida

Så snygg! Den skulle inte sitta helt fel.

skriven
#31: Jessica Hallén

Svar: Jo jag vet det, men när jag såg den från ellos så blev den från gina ingenting i mina ögon :-) haha.



Jag är gärna med och tävlar, prefekt storlek. Och perfekt ifall jag skulle vinna, eftersom jag fyller år imorgon (; villken present det skulle vara va! Ha det bra!

skriven
#32: nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

skriven
#33: Elina

Yeejj fin! Jag tävlar :)

hoppas allt är bra med dig snygging?

skriven
#34: Ebba

jättefin bikini, jag är så gärna med!

hoppas verkligen jag vinner då jag aldrig har vunnit en tävling!

kram

[email protected]

skriven
#35: maja

sv: eller hur! sjukt billiga också.



vad kul med en liten tävling, jag är alltid på ska du veta! haha.



ha en bra kväll :)

skriven
#36: Natalie

guuud va söööt!

skriven
#37: Alshammar - Style As Lifestyle

jag är garanterat med i tävlingen, vad kul att du lottar ut den och inte säljer, det är gulligt:)

skriven
#38: ♥ SimplyMalin

Grymt! Jag är med och tävlar. :D

skriven
#39: Malin

SV: jo men eller hur :) synd att vit blir så smutsigt på en gång..

skriven
#40: Natalie

Svar: Jag förstår verkligen att de är ett par favoriter för dig! De är ju verkligen supersnygga :) Hoppas du också har haft en bra söndag!



Förresten så vill jag jättegärna vara med i tävlingen om bikinin! Den är ju så otroligt fin :)

skriven
#41: Du vet inte

Ja, de bästa är att ha en lyckad kväll o 90% av alla mina kvällar brukar va lyckade heheh

skriven
#42: Tess

hoppas du får en toppen vecka :)



så vill ja påminna om min tävling där du kan vinna en Mumin mugg/skål av Designer

Tove Slotte-Elevant

till ett värde av 418kr



Kram

skriven
#43: anna - live my life.

Riktigt fin! :)



Är gärna med och tävlar om den,

min mail: annacarlsson@live.se



Kramar!

skriven
#44: carro

jätte snygg va den ju :D självklart med och tävlar :D



Du får ha en jätte bra dag!

Hälsningar

Carro

skriven
#45: natta

ja vill vara med :D

skriven
#46: Hilde N

For en fantastisk bikini - hvordan kunne du glemme den?

Ha en strålende mandag! :)

skriven
#47: Sara

Oj så synd att dne är för liten, himla söt

skriven
#48: emma

Jag dör vad snygg! blommig OCH med volanger! Kan inte bli bättre. Min storlek med. Hoppas hoppas! ;) Kramar!

skriven
#49: Cathrine

ååå. Jeg husker at jeg ble forelsket i denne bikinien i fjor da jeg så den på Engla. Drømte til og med om den om natten.. Men den var utsolgt! Jeg hadde blitt så glad om jeg hadde vunnet denne bikinien og kunne spradet rundt i denne i sommer:) krysser fingrer Håper jeg fortsatt er med i treknigen selv om jeg kommer fra Norge:)



Klem

skriven
#50: Cecilia

Hej! Snygg bikini, den skulle vara helt rätt på beach 2009 ;)

skriven
#51: www.tingelig.blogspot.com

Den var kjempefin, jeg vil gjerne, gjerne vinne!!! :D



(www.tingelig.blogspot.com)

skriven
#52: sophia

jag är gärna med och tävlar, den var supersöt!synd att den inte passade!

skriven

Kommentera inlägget här :