Tisdag



Så här ser det ut i Trysil just nu, räcket ni ser på bilden är verandan, dvs översnöad. Sommar sommar sommar! Kom nu! För övrigt så fungerar fortfarande inte blogg. Inte min egen eller någon annans får jag upp heller. Skumt, kanske är någon brandvägg eller så, jag vet inte, men ibland kommer det ljusglimtar, som igår en gång när jag kom in. Mobilen får agera ersättare så länge. :) På grund av detta kan jag just nu inte svara på era kommentarer, men hoppas på bättre uppkoppling ikväll! Kram på er!

Kommentarer :

#1: Mindy

Godmorgon gumman..Så vackert väder ni har fått denna dag..Här är det långt från snö & hoppas att det inte kommer på massa månader..nu vill man ha vår.HA en skön tisdag..kram kram

skriven
#2: Havsänglar

åh men fy!! Jag vill bara ha sommar nu!!

skriven
#3: Nathalie

uusch, ge mig vår!

skriven

Kommentera inlägget här :