On track.

Idag har jag träffat en riktigt gullig tjej! Hanne heter hon och bor här i Oslo! Det blev en kortis, men en fika är inplanerad längre fram!  Det roliga är att hon bloggar och ni måste spana in hennes blogg! Fina outfits, tips och så ska hon gifta sig i sommar och är igång med planeringen! Spännande! :D Värt en titt alltså! 

Den här fina clutchen med nitar i sommarens snyggaste färg - beige - kommer från Asos.

I övrigt har jag precis kommit hem och håller på att laga lite käk - Pasta Carbonara - enkelt och bra! Känner mig lite som en ungkarl när jag är ensam på veckorna! Haha! Ska svara på alla era kommentarer ikväll också! Varit lite dålig med det under helgen! Men ibland rusar bara tiden iväg!

Kommentarer :

#1: felicia

tack ;D



detsamma! kram.

skriven
#2: Rosanna

sv: Joo det ska bli rätt kul faktiskt, hoppas bara på att det kommer låta lite normalt med hehe :D Tack så mycket =) Ha en bra dag!

skriven
#3: Rebecca & Elin

Sv; jjooo, vi lägger ut svaret typ om någon dag ;)

skriven
#4: Lisa

sv. Japp, strejka blev det, orkar verkligen inte slå upp de jobbiga böckerna "/

skriven
#5: Helena

Kul när man träffar någon som man tycker om. Skall absolut titta in på hennes blogg. Clutchen var jättefin, kramar!

skriven
#6: Malin

SV: visst var de snygga :)



har du haft en bra måndag då?

skriven
#7: Hanne

Åhhh så søt du er:) Det var utrolig hyggelig å treffe deg, gleder meg til å møte deg igjen:) Håper du har en fin kveld! Bilde av kjolen kommer i morgen:) Klem!

skriven
#8: kristin

Tack så mycket! Detsamma :)

skriven
#9: Anonym

ja d va skoj å få.. blommorna va jätte fina :)



snuygg clutch:)

skriven
#10: MALIN

hhihi visst är det! =)

Åh tack, ja dom är underbara! kommer jag använda flitigt ska du se ;)

skriven
#11: Linda

Tack!

allt bra ikväll?

skriven
#12: Mie

Så koselig da! Tipper Hanne er like hyggelig i virkeligheten som det fremgår av bloggen hennes :)

skriven
#13: Jenny Lennartsson

Mm carbonara är en av mina favorätter :) JÄttefin blogg den tjejen hade,kul att träffa o lära känna nytt folk :)

Tack gumman du får ha en bra kväll!

skriven
#14: Jag och fotbollsspelarn

Supersnygg clutch!



Du får hoppa ner i min väska gumman.

Kram

skriven
#15: Anonym

- Lugnt hjärtat! :D



Ja.. alla får nästan ångest! Vill ha mera lov :(

skriven
#16: Emilia says;

shiiet vad snygg, me wants :D

skriven
#17: MARILENA

Sv: Tack ska du ha :D

skriven
#18: Natalie

haha den har en fin tub om inte annat ;)

skriven
#19: Linda

Tack! a jag älskar klänningar!



Den där lilla väskan var så söt! Jag ska kolla hennes blogg, tycker att din är jättebra för du ger bra tips på snygga saker! :)

skriven
#20: Patricia

visste inte att du bodde i Oslo:)



nice clutch!

skriven
#21: Caroline

va roligt, det är verkligen skoj att träffa de man läser om hela dagarna. ;)



carbonara mums, det år jag i söndags. Förstår att det känns så jag och min sambo har inte så mycket tid för varann på vardagarna trotts att vi bor ihop så jag brukar också känna mig lite som en ungkarl eftersom vi oftast äter lättare mat och inte ens tillsammans många dagar.

skriven

Kommentera inlägget här :