Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emma!

Tre jobb jag haft: Butikssäljare, Croupier, försäljningschef
Tre platser jag bott på: Arvika, Karlstad, Oslo
Tre saker jag gillar att se på TV: Hinner knappt se på tv...iaf inte följa någon serie...men gillar CSI, Inredningsprogram och Du är vad du äter.
Tre favoriträtter: Carpaccio, allt med bearnaisesås, dillstuvad potatis med isterband à la Tranan.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: På en strand på Bahamas, hemma med älsklingen, på shopping i New York
Tre personer jag utmanar:
Caroline, Elin, Johanna

Kommentarer :

#1: Elin

Tack! :)

Oj så du har utmanat mig, kul! :)



Kram!

skriven
#2: Caroline

nemen tackar, lägger upp utmaningen under dagen ;)

skriven
#3: Johanna - MyShoebox.se

Åh, vad roligt! Jag ska göra den senare :)

skriven

Kommentera inlägget här :