Ansiktsbehandling

Det är verkligen jättehärligt att få ansiktsbehandling, trots portömning, man startar om på ny kula på något sätt. Igår var jag på en Décleorsalong och jag kan verkligen rekommendera deras klassiska ansiktsbehandling. Det enda som kändes skumt var att jag hade några "vita kulor" under huden som hon stack hål på med en nål. Har aldrig varit med om det tidigare, har ni? Oavsett känner jag mig ren, len och återfuktad! Jag använder redan Decléor på rengöring och några krämer sedan innan men en exfolierande mask, Phytopeel, fick följa med mig hem, som hjälper huden att förnya sig och få en frisk och strålande hy. Fick även med lite prover på bl.a Harmonie's dagcreme, Rose D'Orient aromaessens och Rose nightbalm.

Kommentarer :

#1: Emma

Gud vad skönt! Jag har faktiskt aldrig varit på en ansiktsbehandling med portömning. Får lätt plitor så jag har säkert "vita kulor" i huden. Jag ska banne mig se mig runt och kosta på mig en behandling jag med! Hoppas du har en bra helg! Kram!

skriven
#2: Rosanna

Hej! Jättefin blogg, tycker skorna som liknade guccis var superfina :D

skriven
#3: Hanni

Jag ska bannemej ta och boka in en ansiktsbehandling - har aldrig varit på en! Decleor ska ju tydligen vara bland de bästa.

skriven
#4: Chasmine

alltid lika härligt med ansiktsbehandling :) håller med om att man känner sig förnyad och att man startar om på ny kula :) allt väl?

skriven

Kommentera inlägget här :