Fake Bake



Nu när sommaren börjar närma sig och benen ska fram, bleka och dassiga, kan det vara skönt att piffa upp dem med lite brun-utan-sol-produkter. Min absoluta favorit när det kommer till BUS är Fake Bake, den klarar alla min krav på hur en bra BUS-produkt ska vara.
Den:
- Torkar snabbt in.
- Luktar inte illa.
- Färgad kräm för att göra appliceringen lättare.
- Handskar följer med, likaså scrub och moisturizer, för att få bästa möjliga resultat.
- Färgen blir snygg och naturlig, enkelt att applicera flera lager för att få en djupare bränna. Är man väldigt ljus kan man blanda den bruna krämen med fuktgivaren och sen smörja in.
-  Kladdar inte av sig på kläder! Inte ens om du svettas!
- Håller i en vecka, lätt!
- Innehåller ett instruktionshäfte med bra tips på hur man applicerar osv.

Vill du testa på produkten, så har Asos just nu ett resekit med scrub, moisturizer, 2st tanningkrämer och handskar, för 293:-  De är dessutom otroligt dryga, så de håller säkert 10-15 appliceringar.

Kommentarer :

#1: JETS

Svar: Nej, det gjorde du absolut inte! :)

skriven
#2: Helena

Godmorgon!Låter super, tack för tipset! Önskar dig en jättefin dag!

skriven
#3: Hanne

Kanskje jeg må teste den, jeg har enda ikke funnet den perfekte selvbruneren... Men den hørtes jo veldig lovende ut:) Leggene mine trenger desperat litt farge;)

Ha en fin dag! Klem!

skriven
#4: Lollo

bra tips!

skriven
#5: Alexandra

Låter ju kanonbra!

skriven
#6: Emma

Precis vad jag behövde! Ett bra tips på BUS produkter! Det här lät riktigt bra! jag som vill vara barbent på fest både denna och nästa helg ;-) Tack! Kramar!

skriven
#7: Johanna - MyShoebox.se

Vilket bra tips! Jag har aldrig hört talas om märket men jag ska kolla in det nu :)

skriven

Kommentera inlägget här :