I påsen

Från Matthew Williamson's sommarkollektion fick de här coola solglasögonen följa med mig hem. Fanns ett par tunikor jag klämde på och även en bikini samt den snygga västen, men jag kände att jag behövde ta mig en funderare vad gällde det. Trots allt är det en kollektion som kommer sitta på var och varannan i sommar eftersom den kommer till alla butiker.





Riktigt snygga flugmodeller, inte så jättemörkt glas, men schysta cityglas eller under den stora solhatten fungerar de utmärkt! Jag föll för mönstret och den guldiga Matthew Williamson-loggan på sidan samt att det var ett ordentligt fodral att förvara dem i.  298 riksdaler får man ge för dem.

En hel recension av kollektionen kommer så fort jag hinner, för vid lunch idag reser jag till Sthlm, men kanske fixar jag det ikväll om jag inte hinner innan jag reser.  Kollektionen släpps den 14 Maj.

Kommentarer :

#1: JETS

Åh, spännande med en recension! Den ser jag fram emot.

skriven
#2: caroline

åhh skoj, de var riktigt tuffa. kanske ska passa på att titta lite på den, har inte riktigt gjort de ännu. :P

skriven
#3: Patricia

Vad fina de är! ska försöka haffa ett par.

skriven
#4: Elin

Coola solbrillor :D

skriven
#5: Solli

riktigt snygga! ska bli spännande att läsa din recension om dina andra MW kap!

kram!

skriven

Kommentera inlägget här :