Mina MW-solisar

Jessica frågade mig i ett tidigare inlägg om när ni får se mina Matthew Williamson for H&M-solglasögon på? Och självklart ska ni få det!  Nu på en gång! :)





Visst är de annorlunda, men samtidigt riktigt coola, speciellt till en svart outfit eller på stranden! 

Nu på kvällen har jag varit och vaxat mig, vardagslyx att slippa kladda med det hemma och dessutom går det så snabbt på salong! För hela ben och brasiliansk tog det inte mer än en halvtimme. Grymt. 

Hann en sväng in på Lindex efter vaxningen och provade en klänning som jag sett i skylten under helgen. Jättefin och kortet drogs - katching. Bilder får ni se senare! 

Nu blir det käk, sent, men ack så hungrig jag är! Potatis, örtmarinerad lax, broccoli och tzatziki. Mums!

Kommentarer :

#1: Jessica

Vad kul! :-) De är snygga verkligen. Måste nog köpa ett par nu. Du passar jättebra i dem!

skriven
#2: Veronica

Jessica: Tack så jättemycket! :D

skriven

Kommentera inlägget här :