Snart helg!

Oj oj oj vilken hektisk dag det har varit idag, men snart ska jag sätta mig i bilen och resa hem till 4 dagars ledighet! Underbart!

Sprang förbi H&M en sväng idag och spanade in deras Fashion Against AIDS-kampanj, men nja...man kanske borde handla för den goda sakens skull...men det enda jag skulle kunna tänka mig är linnet som Cyndi Lauper har designat, lite kul med hennes låttext och ett bra budskap. Men som sagt inget köp idag, vi får se vad samvetet säger...shoppade ju faktiskt från den kollektionen förra året för att stödja, men då tyckte jag att linnet designat av Rufus Vainwright var riktigt snyggt å andra sidan...hmmm....

Provade dessutom ett par riktigt snyggt slitna jeans på H&M, men som naturligtvis var lite för stora och den mindre storleken var såklart slut. De finns inte på hemsidan så jag får försöka spana in någon annan H&M-butik som har ett bra utbud på jeans. De var verkligen jätte jätte jättesnygga och eftersom jag gillar H&M's jeans väldigt mycket så kändes det lite surt att behöva hänga tillbaka dem...tänkte att jag kunde sy in, men sen var jag mogen nog att tänka att: "det kommer du inte alls det, häng tillbaka!" Och så blev det.


Bild: H&M

Kommentera inlägget här :