Dagens & Sommarprep

En enkel jobboutfit i soliga Oslo, 24 grader har jag sett att det varit som mest! Fantastiskt! Hur har vädret varit hos er?

♥ Ballerinas i skinn La Redoute
♥ Jeans H&M
♥ Korallfärgad T-shirt GinaTricot
♥ Väska Mulberry Mabel
♥ Solglasögon D&G

Nu är förberedelserna för strandsäsongen igång för fullt! Jag var på ansiktsbehandling i fredags, sprungit varje dag under helgen, torrborstat kroppen innan dusch, gör hårinpackningar, ansiktsmasker och imorgon ska jag vaxa mig. Efter det fake tan. Snacka om prep! :) Vad gör ni för att förbereda er inför beachen?

Budade äntligen hem tunikan från Matthew Williamson for H&M igår också, så nu är den förhoppningsvis snart på väg hem till mig! Den är verkligen så himla fin!

Kommentarer :

#1: Hanne

Været har virkelig vært fantastisk i dag:) Har solt meg og grillet etter jobb! Jeg peeler huden, tar ansiktsmaske regelmessig, kurer håret, og tar selvbruning for å forberede beach 2009:) Klem!

skriven
#2: EMMA

Jag brukar köra en detox (flytande föda) i fem dagar ungefär. Då åker självförtroendet upp på topp. Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :