Lussekatter


När jag kom hem idag hade mamsen bakat lussekatter! Gott, gott. Nu börjar man känna att det snart drar ihop sig mot jul! Idag har jag varit och tagit svininfluensavaccin och såhär en timme efteråt känner jag inget - skönt, hade inte så gärna velat få influensaliknande symptom i en dag lagom till julbordet imorgon. Nope.

Strax ska jag iväg på kalas till min farbrors fru som fyllt 81 år i veckan, inte dåligt! :)



Spana in mitt nya nagellack från Make Up Store som jag köpte förra helgen, grått med glitter i, dundersnyggt!

Idag har jag redan hunnit med 2 outfits, började med min rödrutiga blus, men kom på att det inte gick att kavla upp ärmen tillräckligt för sprutan så jag bytte till volanglinne istället... Sån är jag! :)

Hoppas ni har en trevlig fredag! Kramar!

Kommentarer :

#1: Emma

Sötnos! Gud vad fint nagellack! Sånt vill jag ha :-)

skriven
#2: Johanna

superfint nagellack!

skriven

Kommentera inlägget här :