Nyshoppat

Efter jobbet idag hann jag med en sväng på en galleria utanför Oslo och tror ni inte att jag hittade Cavalli-ringen där? Och den passade perfekt! Riktigt, riktigt snygg.



Inte nog med det hittade jag äntligen den sköna angoratröjan med paljetter på från H&M. Vardagssnyggt som busen!


En brosch/hårklämma med en blomma och lite fjädrar kanske kan piffa upp partyoutfiten till helgen, så även de snygga örhängena i vintagestuk.


Sen köpte jag ett par strumpbyxor med spetsmönster och ett par roliga dekorationer att fästa runt låret när man har kortkort eller möjligen shorts för att få det att likna lite strumpebandsaktigt...ni fattar vad jag menar när ni får se det på... :)

Kommentarer :

#1: Johanna

ringen är superfin verkligen, vilken tur att du hittade den! :)

skriven
#2: Frida

Vad fin tröjan var!



sv: Tack för hjälpen! Jag beställde nämligen ballerinaskorna från hemsidan, men blev osäker eftersom H&Ms skor brukar vara små i storlekarna.

skriven

Kommentera inlägget här :