Sjuk


Just nu ligger jag däckad på hotellrummet, ont i halsen, snuvig och allmänt hängig. Typiskt. Men förhoppningsvis går det över fort! :) Inget vidare att vara själv när man är sjuk... Känner mig inte speciellt fräsch, men bjussar på en bild från i lördags, då en middag och utgång stod på schemat! Trevligt värre. På mig hade jag mina "cages", markerade axlarna med broscher, lackade svarta jeans, YSL-clutch, leopardsjal och skinnjackan med nitar. Känner mig faktiskt ganska nöjd med kvällens sminkning. Lila, krom och silver tycker jag är en snygg kombo och inte lika förutsägbart som en svart sotning, även om det också är snyggt. Omväxling förnöjer som man säger...

Nu: Te mot min onda hals!

Kommentarer :

#1: Johanna

krya på dig!

skriven
#2: Hanne

Håper du kjenner deg bedre i dag, krya på dig:)

skriven

Kommentera inlägget här :