Alive

Jodå, jag lever, men dagarna på jobbet har varit otroligt hektiska och det går i ett från morgon till sen kväll, igår checkade jag exempelvis inte in på hotellet förrän vid 22 och då hade jag inte ätit middag än...ja ni förstår säkert. Vissa dagar bara är sådär.

Den här fina Chanel 2.55 finns just nu hos Vintage-Paris, en riktigt bra webshop för vintage lyxväskor och accessoarer/smycken. Om ni inte kikat in där, gör det! Just denna kostar 1200 Euro. Jag faller mest för alla smycken och Hermès väskor förstås, väskan ovan har jag redan bestämt mig för att köpa ny och låta den åldras med mig, ge vidare till mina barn och ha en historia att berätta. Vackert va? ;)

Kommentarer :

#1: Jenny

Tycker jag låter som en jätte fin idè, bra investering :)



Allt bra med söta dig annars?

Kram

skriven
#2: Patricia

en chanel 2:55 kommer jag ha en vacker dag, men jag föstår inte skillnaden på den och den som finns i butik, är det inte exakt samma väska? vet du hur mkt den i butik kostar? kram

skriven
#3: Veronica

Patricia: Ja samma modell är det, men den här är ju vintage, dvs redan använd och jag vill ha en helt ny. En ny beroende på modell, knäppning, färg osv...kostar från 15-18000 och upp till 30-40 000, kanske några modeller som är ännu dyrare.

skriven
#4: Patricia

jo jag vet vad vintage är:) fick för mig att just den modellen fanns i vintage men inte i butik. Så dyrt! men värt.. vill nog också ha en ny:) jag gillar vintage men jag vill vara 100% på att det är 100% chanel ;p inte för att jag tror att vintage kan vara falsk men men... det är nog känslan jag vill "känna" haha låter töntig nu.. men du förstår nog! Vill gå in i Chanel och komma ut stolt med en 2:55... oohh drömmer

skriven
#5: Johanna - MyShoebox.se

Klart man drömmer om en Chanel, men de är ju så sjukt dyra...



Bor du på hotell när du jobbar?

skriven
#6: Sofia K

Haha vad lustigt, var faktiskt in och kikade på vintage-paris för ett par dagar sedan och blev helt såld på just den väskan. Och den röda.. I love vintage :)

Tack så mkt för kommentaren om nya hårfärgen btw!

Kram Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :