Dagens Outfit


Ursäkta den suddiga bilden, ljuset var inte det bästa.

Nu är jag precis klar med den sista rensningen av min walk-in, oj oj oj vad jag har rensat, no mercy. Hade mamma med mig som redan tycker jag har alldeles för mycket kläder. så det var inte så svårt...."det där har du aldrig använt, det där har du haft 2 ggr"...and so on. Då inser man verkligen att, nä jag kommer inte använda den/det, för jag kommer att ha 100 andra saker som jag hellre skulle sätta på mig...ja ni fattar. Anyway, det mesta är redan paxat av släkt och vänner, men det finns några guldkorn kvar som jag tänkte lägga upp på bloggen för er som är intresserade, stay tuned! :)

En avslappnad outfit idag, men det behövs när man ska prova sig igenom en massa plagg.

Skor Bronx, jeans H&M, linne Ginatricot, kashmirkofta La Redoute, skinnjacka C-Girl, väska Zara.

 

 

 

Kommentera inlägget här :