Inköpslista höst -09

I och med att jag rensat garderoben har jag nu bättre översikt på vad jag har och inte har, en hel del kommer att återanvändas (vad det är visar jag i ett senare inlägg), men detta står på listan över inköp:

- Pumps i skinn, svarta med inbyggd platå. Klassiska skor som passar till allt.
- Skinnshorts.
- Thigh-high boots i skinn med platå och vida i skaftet.
- Broscher, snyggt att markera axlar med exempelvis på kavajen eller toppen.
- Fler stora ringar.
- Skinnbyxor, om jag hittar några som sitter snyggt.
- Stickade, gärna hålstickade tröjor, i greige, puderrosa och grått.
- Stort, smyckat diadem.
- Söta blusar med spets och brodyr, skräddat.
- Ankelboots med peeptoe, gärna snörning eller konformad klack.
- Leopardmönstrad scarf.
- Vantar.


Hur ser er lista ut? Vilka är era must-haves? Berätta gärna!

Kommentarer :

#1: Andréa

Fin blogg :)

Allt bra med dig idag?

skriven
#2: EMMA

Jag skrev en lista på min blogg :) Har du varit på Zara något mer? KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :