Sequined

H&M har i vanlig ordning fyllt på webshopen med nyheter, och den här paljettprydda klänningen föll mig i smaken!

Idag känner jag mig aningens krasslig, kanske kommer av den ganska omtumlande veckan som hittills varit, hoppas jag känner mig bättre imorgon när det är fredag och allt! :) Det är i alla fall strålande sol och jag kanske kan dra med mig mamma ut på en promenad, frisk luft brukar göra susen! Kanske en sväng på stan för att prova de där byxorna från Lindex som jag pratade om i måndags? Nytta med nöje, haha! :) 

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

ah den var snygg, hoppas den inte sticks bara ;P

skriven
#2: little Miss Muffin

ah den var snygg, hoppas den inte sticks bara ;P

skriven
#3: little Miss Muffin

ah den var snygg, hoppas den inte sticks bara ;P

skriven

Kommentera inlägget här :