Topshop - thigh-highs


Det var dessa som kom i Topshop-paketet förra veckan. Jag har provat dem flera gånger men känner mig inte helt nöjd, för det första blev jag ganska besviken när jag fick se att det är ett mockaliknande läder som färgar av sig multum (kanske blir bättre efter impregnering) och inte blankt skinn som jag hade tänkt. Sen tycker jag att de sitter aningens tajt runt låret, får inte i några jeans i dem om jag säger så (kanske töjer sig?)...och till sist skulle jag önska att de gick något högre upp på låret... Dock älskar jag "foten", liknande mina ankelplatåer. Hmm, vad tycker ni? Svårt att se på bilder, men de känns inte helt hundra, vill fortfarande hellre ha ett par i blankt skinn, men kanske det är supersvårt att hitta...ska man chansa eller inte? Det lutar åt att de åker tillbaka...

Tack snälla rara för tipsen på lårhöga stövlar ett par inlägg ner! Jag ska spana in dem från Scorett och eventuellt Zara en gång till! :)

Kommentarer :

#1: Ida

Oavsett vad du beslutar dig för är de grymt snygga=)

skriven
#2: Johanna

de ser fina ut men känns de inte helt 100 så är det nästan lika bra att lämna tillbaka dem, annars kommer de bara stå och samla damm :)

skriven
#3: Hanne

Veldig fine, men det er jo dumt at man ikke kan ha jeans i de...

Jeg kjøpte et bare mørkebrune i blankt skinn på Bianco i fjor, men jeg vet ikke om de finnes i svart?

Klem!

skriven
#4: Emma

Jag tycker dem ser riktigt tjusiga ut men om det inte känns helt rätt så bör du skicka tillbaka dem. Kolla in scorett, såg nästan exakt likadana där fast dem var i matt skinn som du vill ha :-)

skriven
#5: Shopper extra

de va riktigt snygga på iaf!

skriven
#6: sara

Om du har kvar dina topshop stövlar undrar jag om du är intresserad att sälja dom? kontakta mig isåfall

skriven
#7: Linnea

Hej! Vad är det för storlek? Har du lust att sälja dom? Hör av dig!!!

skriven

Kommentera inlägget här :