Tunika


Den här tunikan från Odd Molly har jag spanat på ett tag nu, och igår såg jag den på en av mina kunder. OH SHIT vad fin den var på!

Sitter just med min latte vid köksbordet och snörvlar och nyser om vartannat, men det verkar vara på bättringsvägen med förkylningen åtminstone. Försöker ringa skatteupplysningen också om min deklaration som verkar ha kommit på villovägar, men linjen är överbelastad, inte ens i kö får jag stå, de ber mig bara att ringa senare... :(

Nej vänta..nu kom jag fram....nummer 232 i kön... Oh my!

Idag tänkte jag ta mig en tur till handelsträdgården och köpa olivträd, lavendel och krukor till det, kul om uteplatsen kan bli klar snart! Men måste verkligen plugga på skötselråden för olivträden, för de verkar vara rätt känsliga när det kommer till kyla... 



Kommentera inlägget här :