Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emma!


What is your current obsession?
 Yankee Candles 
Coffee or tea? Kaffe med mjölk eller latte
Heels or flats? Heels - anytime, anywhere.
What's for dinner?  Älskar god mat! Vilken rätt det är spelar mindre roll.
What was the last thing you bought? Klänning från Tiger of Sweden med fina volanger. 
What is your favourite piece of clothing in your own wardrobe? Min skinnjacka som jag använder nästan dagligen - till allt! Snygg modell, supermjukt skinn och lätt!
What is your favourite ice cream flavour? Äter nästan aldrig glass, men om, är kolasås ett måste!
Which language do you want to learn? Flera! Franska, spanska, italienska. Pluggat franska i 5 år men har nästan glömt bort allt! 
What is your favourite colour? Marinblått, lila, nude, svart & vitt.  
What is your dream job? Who knows? Något som inspirerar mig dagligen med möjlighet att utvecklas kontinuerligt. Relativt nöjd med mitt jobb i dagsläget, mycket resor, många kontakter och väldigt omväxlande.
What book are you currently reading? Ingen just nu. 
Describe your personal style? Blandat med många olika stilar, både dyrt och budget! 
What inspires you? Catwalks, modeller backstage, folk på stan och modetidningar. 
What is your favourite fruit? Jordgubbar
Do you collect something? Näää...inte vad jag vet...damm?!? ;)
How many times do you press the snooze button before you get up? Many!! Snoozar säkert en halvtimme - 40 minuter med femminuters intervaller. Pojkvännen håller på att bli vansinnig, tur att jag bor på hotell fyra nätter i veckan... ;)
What is your favourite smell? Flera, men just nu är det nya Armani parfymen Acqua di Gioia.
What is your guilty TV pleasure? Hollywoodfruar
What is your dream designer item of the moment? En Hemès Birkin.

Kommentarer :

#1: Shirre

Hejsan!



Sökte: kilklackar på google.se och hamna på din blogg!

Du har sjukt fin stil på kläder!

Jag blir nog en stammis på din blogg här framöver!



Kramar,

skriven
#2: Veronica

Shirre: Tack snälla! :) Hoppas du ska trivas! Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :