2010 års bästa

Jag har gjort så otroligt många bra köp och fått många fina presenter under 2010, men här kommer mina absoluta favoriter! :)


Carin Wester bootsen med mjukt och skönt teddyfoder inuti använder jag lika mycket den här vintern som förra.


Solglasögonen från Moods of Norway har suttit på min näsa fler gånger än något annat par jag har.


Maxiklänningen (från Lindex) har jag älskat och kommer fortsätta älska även nästa sommar.


Två av mina favoriter på en och samma arm. Berlockarmbandet från Efva Attling som jag fick i födelsedagspresent av baby och klockan från Guess som har varit en ständig följeslagare.


Espadrillerna från Christian Louboutin. Så sköna och så fina.


Den fina enaxlade klänningen med volanger från Tiger of Sweden.


Skinnjackan i beige från H&M. Love.


Chanelväskan - naturligtvis.


Clutchen i ormskinn från Michael Kors.


Missonihalsduken. Fina färger, det klassiska vågmönstret och otroligt mjuk och skön.


Ett par svarta UGG's att varva mina chestnut med. Alltid sköna vid en vargavinter.


Bikinin från Luli Fama. Fantastisk passform.


Louis Vuitton Neverfull som jag fick av darlingen i julklapp.


Christian Louboutin-klackarna fick jag av brorsan i julklapp.


Wig Wam dressen från Odd Molly (Tack bror återigen!) är himla fin och fin mot bruna ben.


Träklackarna från Chanel som baby hade med sig hem från Hong Kong.


Nya sminket från Hourglass. Grymt!


Att jag gjorde en Brazilian Blowout. Det bästa jag gjort för mitt hår ever.


Alla doftljus från Yankee Candle jag köpt under året - de luktar underbart, håller i evigheter och har så fina glasburkar.


Och så ett litet nyårslöfte inför 2011....


De här ska användas mer flitigt, annars riskerar de att bli 2010 års sämsta köp...haha :)


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA LÄSARE!

Kommentarer :

#1: Kat

Gott Nytt År! :)

skriven

Kommentera inlägget här :