Charm

Denna lilla charm ska få pryda min Neverfull.

Då var det vardag igen då och mitt huvud sitter klistrat i skolboken, håller på med en inlämningsuppgift som känns lite knivig och jag vet inte riktigt var jag ska börja...well well, snart får jag en lunchpaus med babe :)

Tänkte springa ner till bokhandeln lite senare och skaffa en ny kalender också, skulle helst vilja ha en snygg variant men samtidigt praktisk. Någon som har något tips? Kanske skulle man designa sin egen på tryckdig.se, men tråkigt att behöva vänta på en kalender som jag vill ha NU.  

Kommentarer :

#1: EMMA

Jag har en kalender från LV som jag älskar. Dessutom tycker jag det är praktiskt att bara byta innehållet :) Ha en fin måndag!

skriven
#2: Veronica

EMMA: Ja de är himla fina! Kanske ska ta mig en titt när jag ska till Oslo på torsdag :)

skriven
#3: tina

fin blogg :d

kolla gärna in min med :D

skriven
#4: Veronica

Tina: Tack så mycket! :)

skriven

Kommentera inlägget här :