Gravid eller inte?


Min värld har vänts lite upp och ner då både min pojkväns brors flickvän och min bästa kompis annonserade att de var gravida för några veckor sedan. Känns nästan overkligt, men roligt såklart. Anyways, eftersom min bästa kompis har frågat om jag inte kan tipsa om hur man håller sig stylish as pregnant during christmas, så måste jag ju göra ett försök, eller hur? :) Den här klänningen skulle i alla fall jag kunna tänka mig att ha (icke-gravid) och det ser ut som att den skulle kunna rymma en rund mage också. Dessutom ynka 320:- kostar den om man mot förmodan växer ur den fort.
Varför inte piffa upp fossingarna med lite färg för att dra bort fokus från magen? Wedges är dessutom mycket skönare och stabilare att gå i än vanliga klackar.
Stora smycken gör resten mindre, satsa på större ringar och längre halsband eller stora örhängen om du känner dig svullen och vill se mindre ut. Den här ringen är helt fantastisk och halsbandet likaså. Clutchen är en likadan i pytonskinn som jag har, fast denna är svart, från Michael Kors.

Kommentera inlägget här :