Beigerosa



Det var den beigerosa klänningen från H&M som kom i paketet. Jättefin, men jag känner mig aningens blek i den nu, så det gäller att matcha med svarta accessoarer om man ska använda den under vintern. Svarta strumpbyxor, svart halsband och svarta klackar. Eller skinnleggings och nude heels går inte av för hackor det heller...

Håller på att plugga marknadsföring som en tok just nu, har hela julen på mig men jag vill inte behöva sitta och plugga på julafton så det är lika bra att ta tjuren vid hornen. :) Ikväll blir det julbord och till min stora besvikelse har klänningen jag beställde från TFNC ännu inte dykt upp, så jag får ta plan B. Får maila dem och höra om den snart är på G, det kunde ta upp till 10 vardagar för leveransen och det har gått 9 idag...

Kommentera inlägget här :