Avdammad


Det var nog lite drygt ett år sedan min Mulberry Bayswater såg dagens ljus senast, den har legat längst inne i garderoben och fått stå till sidan för min Louis Vuitton Manhattan och min Mulberry Mabel. Men i helgen plockade jag fram den igen och nu inser man varför en väska aldrig går ur tiden och kallas klassiker, den är lika snygg nu som för 5 år sen då den var ny! En otroligt praktisk väska som man kan få ner hela sitt liv i...och lite till... ;) Vad jag har i väskan får ni se en annan dag. :)

Kommentarer :

#1: Johanna

Tack! :)Jajamensan, den är från Topshop. Sjukt snygg!

skriven
#2: Emelie

Åh. Verkligen en drömväska! Tyvärr är jag student och kan inte köpa en själv, ännu. Jag tycker bara de blir snyggare om de är lite slitna

skriven
#3: Emma

Älskar nya designen!



Helt rätt att damma av den, svinsnygg! Skulle vilja ha en bays i oak jag med! :-)

skriven
#4: Sofia K

Oj, här har det hänt grejer! :)

Tack vad snäll du är Veronica! Ja det var mysigt, vi tog det ganska lugnt eftersom vi båda jobbade den helgen. Hoppas din alla hjärtans dag var lika fin!

skriven

Kommentera inlägget här :