I min necessär...

...gömmer sig bl.a de här två produkterna:


En otroligt praktisk och bra nagellacksremover från Depend. Man behöver bara doppa fingret några sekunder, gnugga en aning, och vips så är nagellacket som bortblåst! Väldigt smidig och enkel att använda, perfekt när man reser så mycket som jag gör, att slippa hålla på med bomullstussar eller pads.


Och den bästa nattcremen jag testat - ever. Den är en riktig fuktbomb som slätar ut, ger ny lyster åt glåmig hy och man vaknar med en pigg och babylen hy nästa morgon. Den är nästan magisk. Exuviance säljs hos hudterapeuter.

Kommentarer :

#1: Lilly =)

Hej jag undrar var du har köpt din nagelack-remover?? jag hittar den igenstans,..;/



TAck , hoppas du skickar ett mail till mig när jag får svar ;)

skriven

Kommentera inlägget här :