Nytt



Kunde inte låta bli den här blommiga scarfen med söta pom pom bollar! Lindex 99:-



Äntligen ett par nya leggings med rejäla skinnlappar över knäna! Som jag har letat efter ett par sedan mina från Zoul/MQ slängde in handduken. Lindex 299:-


Myrraolja för naglarna! Smörj in nagelbanden (och lägg ett lager på naglarna om du inte har nagellack och låt det torka in) varje kväll och du slipper problemet med naglar som skivar sig. Depend 70:-

En ny rundborste för bättre föning som ger mer volym åt håret. Min frisör gav mig några riktlinjer när det gäller val av rundborste. Vad man kan tro spelar roll är metallen eller plastborsten(själva piggarna), att man hellre ska ha träbas eller naturborst...fel, fel, fel...ingen betydelse alls! Men däremot det som har betydelse är att borsten har tillräckligt stora hål så att mycket av värmen från hårblåsen släpps igenom borsten och att den har ett ordentligt handtag med bra grepp för att lätt kunna vrida och böja utan att få ont i handleden. Den här passade bra in på beskrivningen! Kommer från Kicks och kostar 100:-  

Kommentarer :

#1: mathilda

snygga leggings! vill oxå ha sånna :) tyvärr passar de inte till mina ben, haha

skriven

Kommentera inlägget här :