Jag har ett hål...

... i naveln. 

I helgen råkade jag tappa min piercing som jag hade (en vanlig i stål med vit sten) och nu tänkte jag skaffa en "seriös" som man kan ha i många år framöver. Har tröttnat på allt pynt och saker som hänger osv, så nu vill jag bara ha en clean, helt i guld med en sten. Visst är de mycket dyrare än vanliga, men jag tror det är väl investerade pengar.

Har precis krupit ner i sängen, knäppt på Pay-Tv och insåg precis att det inte kommer någon bild! Helt svart på alla betal-kanalerna....och jag som hade tänkt se The Proposal...

Kommentarer :

#1: josefin

The proposal är skitbra :)

Vilken fin blogg du har!

Kram

skriven
#2: You Lie

Tror piercingen kommer bli skitsnygg och The Proposal är en bra film :-)

skriven
#3: Emma

Jag har också peircing i naveln, skulle också vilja ha en stilren i guld!

skriven

Kommentera inlägget här :