Adventsstrutar


Här ser ni mina fina glitterstrutar som jag köpte under veckan.

Har precis ätit frukost, färska frallor från bageriet på hörnet, och nu ska jag ta en långdusch, tvätta håret, måla naglarna och bara njuta av att jag är ledig! :) Apropå hårtvätt måste jag säga att håret (efter brazilian blowout) håller sig fräschare, jag har inte behövt använda torrschampo på hela veckan då det inte har tappat volym eller känts fett. Normalt brukar jag nog ha i det 2-3 gånger i veckan annars. Bra där. OCH håret måste inte bli rakt, visst blir det slätt efter behandlingen, men det finns ju inget som hindrar att man lockar det som vanligt!

Ska även hämta ett H&M-paket idag - kan det vara den blekrosa klänningen?

Kommentarer :

#1: Kat

Mysiga! :)

skriven
#2: Emma

Vart köpte du de fina "strutarna" SÅÅÅ snygga!

skriven
#3: Veronica

Emma: Jag har köpt dem i en Interflora-butik i Norge. :)Hoppas du hittar dem i Sverige också! :)

skriven
#4: Emma

Tack så mycket :) ska kika om jag hittar dem!

skriven

Kommentera inlägget här :