Booster


Idag har jag varit och fått den regelbundna vaxningen samt AHA-syre penslingen, som har gjort underverk på min hy! Den är slät, jämn i hudtonen och inga breakouts längre, kom på mig själv i lördags när jag skulle sminka mig inför utgången att "shit, jag behöver inte ens använda någon concealer - inte ens på kinderna som brukar vara lite röda!" Jag är hursomhelst supernöjd med behandlingen och jag tänkte tipsa er om hur ni kan få nästan lika fin hy hemma! Denna boostern från Exuviance används under behandlingen och ger en fin glow och förbättrar upptaget av dina cremer. Den har tidigare bara använts på behandlingar men har nu släppts för hemmabruk. Den ska användas som en kur i 10 veckor (1 pad i veckan) och kan vara ett alternativ till att gå på dyra behandlingar för att få den där fina lystern i hyn. Trots att jag går på behandling var 4:e vecka, mår huden bra av att få en rengörande peeling varje vecka och därför slog jag till på den här boostern att varva med de veckor jag inte har behandling. Den innehåller 10 servetter och kostar 495:- MEN det är värt varenda krona!

Kommentarer :

#1: Jessica

Hej, måste bara säga att jag älskar din blogg! Kan du inte beskriva hur du lägger party-mejken?? Såg helt fantastiskt snyggt ut på bilden från i lördags. Och en önskan vore om du kunde säga vilka produkter du har i ditt hår, och hur du sköter det. Så snyggt och fräsht! Ha det bäst

skriven
#2: Veronica

Jessica: Tack snälla rara! :) Vad roligt att du tycker det! :) Håll utkik så ska jag lägga upp svar på dina frågor inom kort! :)

skriven
#3: Kristina

Hej Veronica! Var köpte du dina ifrån? Aha-syra?? Är inte det ganska starkt. Man kanske inte ska använda det på ganska normal hud??? Tack!

skriven
#4: Veronica

Kristina: Aha-syra är en fruktsyrebehandling och kan användas på alla hudtyper, även känslig. Den peelar försiktigt översta hudlagret för att få bort döda hudceller. Den fungerar rengörande men är även grym mot rynkor!



Boostern köpte jag på kliniken jag går på i Oslo - Afroditeklinikken, men finns säkert hos de flesta återförsäljare av Exuviance. :)

skriven

Kommentera inlägget här :