Converse


Fortsätter med lite shopping från USA. Uppdaterade skohyllan med ett par nya vita Converse och ett par rosa fick också hänga med. Men de får ligga längst inne i garderoben tills vårsolen skiner igen, så fortsätter jag att slita på mina gamla så länge. Runt 300:- paret fick jag pröjsa.

Nu ska jag slå upp min marknadsföringsbok för första gången och läsa in mig på kommande föreläsning. :) Hur bra är inte distansundervisning egentligen?  Räddningen för mig som förmodligen aldrig skulle lämna lönen för studiebidrag i några år.

Kommentarer :

#1: Emma

Men vad billigt!? Har faktiskt just samma, ett par rosa och ett par vita :-) Borde byta ut mina vita dock..

skriven
#2: Veronica

Emma: Ja jag vet! :) Jo, de vita blir fort fula...mina också... :)

skriven

Kommentera inlägget här :