Reunion


Sitter vid köksbordet och käkar lite yoghurt, samtidigt som jag planerar inför kvällen. Ikväll brakar nämligen ett reunionparty med min gamla nionde-klass loss. Det ska bli himla kul att träffa alla, eftersom jag i princip inte har någon nära kontakt med någon av dem, höra vad alla gör osv. samt ha en grym kväll tillsammans! :) Vi har blivit ombedda att ta med alla gamla minnen vi kan hitta, som gamla kärleksbrev från någon i klassen, bilder och andra roliga saker. Ska kolla i förrådet, tror nämligen det mesta av gamla minnen har blivit bortkastade i någon flytt, men foton från klassresor och sådär har jag i alla fall kvar, så det får bli mitt bidrag. Sen var det ju det här med kläder....inte för dressat....inte för casual....så ett djupdyk i garderoben är ett måste det också. Skulle kanske ha bjussat på lite samma kläder som man hade på sig på den tiden...men har absolut inget kvar av det gamla....men man kanske skulle köra på den supersprayade snedluggen med värsta volymen....kommer ni ihåg den? ;) Haha!

Kommentarer :

#1: Inga

haha vaa? Jag trodde du var 25/26 ar.Snedluggen? Var inte det typ 10 ar innan?:D eller har jag helt missuppfattat ett internt skamt?=)

skriven
#2: Veronica

Inga: Haha...ja kanske det men vi hade det när vi var runt 10 tror jag... ;D Och om vi var efter, totalt ute eller bara körde vårt eget race vette tusan :)

skriven

Kommentera inlägget här :