BUS:a mera



Är det något som jag verkligen lagt på hyllan så är det solariesolning, har inte solat solarium på många år pga de skadliga effekterna det har på huden. Hellre vit än rynkig, typ. Men som tur är behöver jag inte välja, numera kan man vara både fräscht brun och rynkfri på en och samma gång.
Min kompis Hanne tipsade mig (och jag måste ju tipsa er om jag stöter på något bra, right?) om den här BUS:en för ansikte och decolletage senast vi sågs och den lever upp till alla kriterier, luktar inte äcklig BUS, blir jämn och fin, torkar in snabbt och ger en snygg bränna i en perfekt gyllene ton. Superbra! Perfekt att grunda med nu när vårsolen visar sig från sin bästa sida och man fortfarande är blek och glåmig efter världens längsta(?) vinter. 

Tack för tipset Hanne!

Kommentarer :

#1: Hanne

Bra at du likte den, den er virkelig fantastisk:)

skriven
#2: Sofia

Solar inte heller solarium men en lite rolig sak är att här i Tyskland rekomenderar de att man solar solarium för vitaminer och kalciumuppbyggnad. Särskilt efter man har gymmat.

skriven

Kommentera inlägget här :