Likhet mellan mig och Heidi Montag?



Vi avslutar måndagen med lite grotesk humor... Likheten?? Size H i kupstorlek.
Jag har två av mina största halsdukar i bh:n (70H) och det känns som om ett par bröst är ute och vandrar med mig och inte tvärtom.
Jag kan inte hjälpa att jag fördömer och förundras, men hur kan man tro att man ska kunna ge ett seriöst intryck, eller när man klagar över att människor bara stirrar på brösten efter en GIGANTISK bröstoperation.
Men HALLÅ
, wake up. Oavsett om man är bröstfixerad till max eller inte alls, kan man inte undgå att glo av ren fascination, hur gör hon, får hon inte ont i ryggen, eller vilken storlek på kläder funkar...som en gammal tant funderar över hur punkarna får tuppkammen att stå. Typ så. Eller är det bara jag? ;)

Sådär, då fick jag det sagt...

Och jag och min kompis fick oss ett rejält skratt i helgen när jag struttade runt i munderingen och posade. :)

Kommentarer :

#1: J

Just nu har jag 65 G, men det var inte längesedan jag hade 75 H. Amning ;) Men är det naturligt ser det inte lika in your-face-aktigt ut.

skriven
#2: Veronica

J: Absolut, naturliga stora bröst är jag all for! Dem ska man vara stolt över! :)BH:n jag provar på bilden tillhör en kompis som har den storleken och de passar på henne, men på mig ser det sjukt ut! :) Det är bara mentaliteten med att tro att man kan lägga in implantat och tro att människor inte ska titta eller döma som jag tycker är korkat.

skriven

Kommentera inlägget här :