Biopremiär

Godmorgon!

Har precis stigit upp, orkade verkligen inte sova längre, trots att jag känner att det behövs.
Hursom, idag väntar lunch/fika med min mamma-to-be-kompis, KUL! :)




Igår var vi på biopremiär i dubbel bemärkelse, biovisning och nyrenoverad bio på samma gång och vilken fullträff E & J! Tack för en jättetrevlig kväll och det kommer definitivt bli mycket mer bio framöver i den fina salongen! :)


På mig hade jag klackar från Zara, skinnbrallor MQ, spetstopp Forever 21, vit kavaj från H&M Trend och orange clutch från lokal väskaffär för typ 5 år sen.


Igår hade jag verkligen problems med mina klackar.
Note to self; lär dig att komma ihåg från gång till gång att det är i princip omöjligt att gå i klackar med strumpbyxor i. Why? För att det blir superhalkigt och bara glappar såklart. Och extremt fult och sådär mormorsbekvämt att inte frysa.
Men som vår gode vän Christian Louboutin konstaterade (läste ni senaste numret av Sofis Mode??) att "Comfy" är ett av världens hemskaste ord. Han associerar detta ord med en plufsig kvinna som sitter och mår dåligt med en flaska sprit. Det är riktigt deprimerande, men hon gillar sitt liv för att hon har bekväma träskor.
Och vet ni, det är ett så dunderskönt uttalande att jag får tårar i ögonen och ett rejält skrattkalas. Äntligen någon som säger vad de tycker - for real. Åsikten kan ju däremot tvistas om i evigheter och ordet comfy fick en ny betydelse i mitt vokabulär. Sicken krutgubbe. I love you and your shoes.

Kommentarer :

#1: Patricia

hello snygging! riktigt snygg outfit ;)

skriven

Kommentera inlägget här :