Dagen i korthet



Har: Jobbat, ätit middag och svarat på mail.
Just nu: Tittar på Boss Undercover Norge.
Ska: Blogga lite mer, ta en dusch och sen sova.
Humör: Strålande!
Äter: Inget, men åt en god BLT på Egon förut.
Dricker: Kaffe med mjölk.
Bästa: Att jag flyger till Oslo imorgon och möter upp en kompis för en kväll på byn! :)
Sämsta: Att Brazilian Blowout Zero inte är i närheten av lika bra som den gamla, så min frisör avrådde mig från att kasta pengarna i sjön. Visserligen har jag nytonat hår och fräscha toppar men saknar den grymma glansen, det lättkammade, lättorkade och lättstylade håret! Måtte de hitta ett alternativ!
Väder: Soligt och 17 grader.

Kommentarer :

#1: Jenny

Hej



Vem är din frisör igentligen,Jag gjorden den nya Brazilian Blowout Zero för 2 veckor sedan och den känns faktiskt bättre än den förra eftersom mitt hår blev för platt med den förra.

Jenny



skriven
#2: Veronica

Jenny: Det låter ju lovande. :) Jag vet bara att salongen testat på några personer som är lockiga och några som har ganska frissigt hår och resultatet blev sämre och höll sämre. Men det beror naturligtvis på hårkvalitet, har man inte så frissigt hår från början fungerar det säkert bra. Jag har inte heller så frissigt hår, men jag upplevde inte att det blev för platt mer än upp till 3 dagar efter behandlingen, sen blev det perfekt i 14 veckor! Så vill jag ju ha det igen :)



Hör gärna av dig och berätta hur det håller, kanske jag gör en i alla fall? :)

skriven

Kommentera inlägget här :