Autumn wishes


-Jag är på jakt efter en svart kappa med lite edge och denna från Malene Birger känns som en stark kandidat med snyggt skinn nedtill och läcker knäppning.
-Nu måste jag verkligen slå till, dagarna blir bara regnigare och regnigare! Hunterstövlar i olivfärg.
-En pälsväst har jag velat ha länge, men nu vet jag var jag kan få tag i en, nämligen på vår branschmässa som börjar på torsdag nästa vecka - tjoo!
-En blå Balenciaga-clutch. Ja, jag har bestämt mig och jag står på väntelista.
-Svarta skinnbyxor - såklart. Men jag verkar aldrig finna de perfekta, och ska man lägga ut många tusen (vilket man måste göra) ska de sitta klockrent! Jakten fortsätter och förhoppningsvis kommer det in ett större utbud i höst.

Kommentarer :

#1: JETS

Åhh, vad snygg kappan var!! Det andra också för den delen... ;)

skriven

Kommentera inlägget här :