The weekend



Efter kalaset igår blev jag utbjuden på en romantisk middag, god mat och gott vin, och sällskapet gick ju inte av för hackor heller! ;)

Idag har jag spenderat dagen med en kompis, vi har "pensionärsspelat" bingo och jag vann faktiskt 700:- , vilket aldrig händer, vinner aldrig något!
Så nu var jag tvungen att köpa fyra triss på vägen hem också ;) Haha! Kanske turdagen håller i sig?

Första helgen på länge som jag inte behöver resa till Oslo på söndag kväll (är faktiskt ledig imorgon!)
Jag ska laga lite god mat, titta på bra hyrfilmer och avsluta med ett bubbelbad!
Energyboost inför vad som komma skall (närmare bestämt 10 dagar med arbete i rad pga vår branschmässa).

Nu ska jag njuta, hoppas ni gör det också! :)

Kommentarer :

#1: Sofia

Kul med en liten vinst! Och snyggt matchat med väskan och drinken ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :