Today's pic(k)'s






Ännu en dag med julmat hemma hos mina föräldrar!
Och en fri från make up-dag, nyttigt att ha sådana dagar!
Och så har jag inventerat mina förråd med alla mina möbler och tillhörigheter, kan behövas eftersom allt legat i kartonger sedan jag flyttade från lägenheten i Oslo för 5 år sen.

Vad gillar ni min nya skjorta med stjärnor då, som jag haffade på Forever21 i Dubai? I like it alot! :)

Boots Novita
Coated jeans MQ
Star-shirt Forever21
Leather jacket C-girl
Bag Chanel
Necklace H&M

Kommentarer :

#1: Maja

Åh va fin du är utan smink :-) snygg blus också!

skriven
#2: Mrs_A

Hej! Tänkte fråga dig hur den randiga tröjan från Stella M är? Du beställde väl den i 40 (IT storlek) men jag undrar hur den satt. Tror du att det är för liten (40) för en som har vanlig 38?

skriven

Kommentera inlägget här :