Gifts




Fick så många fina julklappar!! Tusen tack! ♥

- Glittriga pumps från Christian Louboutin - kommer bli såå fina på nyår!!
- Dunparkas från Parajumpers i sand - önskade mig en ljus jacka i tillägg till min svarta Woolrich
- Doftljus från Diptyque i mina favoriter Jacinthe & julens doft Epinette (identisk med den vanliga Pine)
- Macaroon's från Ladurée - älskar soft salted caramel!
- Lila trosor från Hanky Panky
- Baslinnen i svart,vitt och lila från GinaTricot - använder dem nästan varje dag i jobbet!
- Nya serumet Antioxidant från Exuviance - can't wait to try it out!
- Tribute-sandaler från Yves Saint Laurent i black patent - dessa har jag velat ha F-O-R-E-V-E-R
- Presentkort hos min frisör & på MQ
- Dukning med fin linnelöpare från klässbols Linneväveri, fina tygservetter, ljus och runda underlägg - jättefint, nu blir det Nobelmiddag nästa! :)

Kommentarer :

#1: Sofia

Vilken snäll tomte =)

skriven
#2: JETS

Fantastiskt fina julklappar du fick! :)

skriven

Kommentera inlägget här :