Var får jag tag i en Chanelväska?

Hej!

Skulle uppskatta om du kan skriva ett inlägg ang din fina Chanel väska, var man kan köpa en likadan samt pris uppgifter.
Tacksam för svar!

/Mimmi




Hej! :)

Min Chanelväska är en Large Flap Bag i Caviar med gold hardware och jag köpte min i Chanel-butiken på Bellagio i Las Vegas och den kostade 3999 dollar.

Eftersom nya Chanelväskor inte går att köpa någon annanstans än i deras egna butiker, finns den enda Chanelbutiken i norden i Helsingfors, Finland. Annars finns de i exempelvis London, Paris, Bryssel, Berlin osv. Fler butiker på andra destinationer hittar du HÄR.

Däremot kan man få tag på vintage/begagnade Chanelväskor, bl.a. HÄR och HÄR. Men var beredd på att punga ut 60-70-80% av nypris för en vintage/begagnad.

Och se upp för Ebay, tradera, blocket eller liknande auktionssajter - jag skulle aldrig våga beställa en väska därifrån om jag vill veta till 100% att den är äkta! Spelar ingen roll om den kommer med kvitto eller äkthetsbevis - inga garantier finns.

Lycka till! :)

Kommentera inlägget här :