Acne Pistols Short i....?

From this:

or maybe this:


TO THIS:




Vad hände? Från kanske cognac eller brun till ett par nude... Blev verkligen superförvånad när jag öppnade.

Har mailat med Nelly och de säger att de skickat fel (!?) men på produktlappen på kartongen står det brun...hmm... anyway så håller jag nu på att utreda huruvida de andra är cognacsfärgade eller bruna och om det är värt att krångla med att beställa en gång till och sen bli besviken över ett par bruna...så typiskt!

Visst är dessa fina också och skulle passa bra med min ljusa skinnjacka, men jag vill samtidigt ha ett par skor som är hållbara och frågan är hur fula de beigea blir efter lite användande. Det ljusa skinnet måste ju bli lortigt...

Kommentarer :

#1: Kristin

jag har haft så mycket strul med Nelly. Beställde ett nagellack och får hem en ögonpenna?! På lappen står det att det är ett nagellack men vem som helst måste ju fatta att det är fel!

skriven
#2: Veronica

Kristin: Ja visst är det tråkigt!:( Så jobbigt att hålla på att skicka tillbaka om man får fel och risken är att varan tagit slut innan man har hunnit klicka hem den igen... Hoppas verkligen att jag får hem rätt färg nu!

skriven

Kommentera inlägget här :