New in

Hej allihopa!

Tog en liten kort paus från bloggandet då jag har spenderat lite quality time med min b-friend i Oslo. Vi har strosat runt på stan, shoppat lite, jag tog med honom till Bib Gourmand restaurangen Eik och åt en god femrätters (+tre bonusrätter) meny inkl. viner, åt en god lunch på ORO på fredag, softade länge på hotellrummet och så kilade jag iväg på ansiktsbehandling medan babe tog en nap. Kvällen avslutades med räkor, småplock, ostar och en film - the American. Supermysigt och vad viktigt det är att bara kunna koppla bort allt annat för en stund!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan vi drar iväg på en liten shoppingrunda till, tänkte att jag skulle slå till på bootsen från Scorett.

Under tiden ska ni få kika på mina nya shoes från Zara:




Kommentarer :

#1: Joey

skulle göra vad som helst för dessa skor...

skriven

Kommentera inlägget här :