TGIF

Godmorgon och trevlig fredag på er!

Någon värre sovmorgon blev det inte idag - som vanligt ;) Älsklingen väckte mig vid halv nio när han skulle upp och sen dess har jag spanat på Nyhetsmorgon och läst danska ELLE.


Danska ELLE är min absoluta favorittidning och jag blir alltid superinspirerad och den känns fullproppad med nytänk (tillsammans med Costume), mycket bättre än alla andra ELLE tycker jag.

Idag har jag lite småpyssel framför mig, möta en kompis för lite fika, hälsa på mamma och pappa, träffa brorsan över en kopp kaffe, uträtta lite ärenden, hämta paket (spännande) och förbereda inför kvällens alla ♥-ans mys med baby (japp så är det när man är borta på veckorna, då får man fira/mysa när tid finnes).

Som en av er läsare önskade tänkte jag hinna med att fota mina designerväskor och visa er lite senare idag. Sounds good?

Kommentera inlägget här :