Frågor?


Jag har aldrig kört en frågestund i bloggen, räknar med att ni frågar bland kommentarerna, men eftersom jag sticker iväg under helgen och i början av nästa vecka, tänkte jag att ni skulle få sysselsätta er med att ställa de frågor ni funderar på och jag ska svara så gott jag kan! :) Sounds good?
Vill ni veta vad som ger mig kalla kårar, vilka skönhetsknep jag använder mig av eller vad som inspirerar mig mest just nu, vad jag vill göra om 10 år? Ja, ni bestämmer! :)

Då kör vi! HIT ME!

(kommer naturligtvis försöka blogga så mycket jag kan och har möjlighet från Frankfurt)

Kommentarer :

#1: Emmelie

Jag tokgillar din blogg och tittar in här varje dag. =)

Vilket skulle du säga är ditt mest använda plagg i din garderob, Samt det minst använda plagget?

Gör du många felköp?

skriven
#2: Lina

Hej! Din blogg är så inspirerande. Jag vill veta lite mer om hudvård. Min hy lir ara blank hela tiden även om jag använder sådana produkter som är till för det. Hur ska man göra?

skriven
#3: Sandra

Hej tack för en bra blogg. Har några frågor=)

1. Har aldrig förstått vad du jobbar med? och på vilket företag?



2. Hur mycket shoppar du gör varje månad? på ett ungefär. jag shoppar på tok för mycket enligt min man så det är alltid kul att höra hur andras "budget" ser ut.



3. Vilka bloggar läser du?



4. Hur kommer det sig att du reser så mycket i jobbet? är det inte jobbigt?



Kram Sandra

skriven
#4: P

Jag funderar, precis som föregående, exakt vad du jobbar med. Förstår att det är inom säljbranschen? Hur fick du det jobbet och trivs du med det? Vad har du för utbildning, utöver det du pluggar just nu?



Och tack för en inspirerande blogg!

skriven
#5: Anonym

bor du tillsammans med din pojkvän? hur gammal är han? när vill du skaffa barn?

skriven
#6: J

Har frågat förrut om hur du fixar din snygga sotade party-make men jag frågar igen :)

Skulle väldigt gärna villa ha en vardags rest part smink-guide!



Vad är din värsta stilmiss?



Jag kan tänka mig att ett jobb som innebär att man reser mycket och är borta från varandra mycket sliter på ett förhållande (eller kan göra), hur löser du det?



Vad är det finaste du gjort för en vän?



och sist: hur hanterar du att brazilian-blowout stoppats i Sverige pga av gifthalter? ;)

skriven
#7: Patricia

Favorit designer? Favorit maträtt? Blir det fler chanel väskor, vilken modell vill du ha isf? drömväskan? och vilka skor vill du ha just nu? :)



kram

skriven
#8: Maria

Hej! :)

Vilka är dina favorit webbshoppar?

Kan du inte lägga upp bilder på alla dina väskor? Har ett jätte stort intresse för designer väskor, det vore kul att se vad du har för några :)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :