ghd styler





Lyxigt kit va?

Idag testade jag min plattång för första gången och Oh my God!!! Vad bra den var! Den blev varm på bara några sekunder, gled genom håret som en smörkniv i rumstempererat smör och man behövde inte trycka ihop tången hårt alls och det blev finfina lockar på ett snabbt drag som har hållt sig hela dagen! Kanon! Dessutom blev håret superglansigt! Jag är mer än nöjd och helt klart värd varenda krona! Jätteplus för det värmeresistenta fodralet som följde med, perfekt för mig som alltid lägger ner en varm plattång i resväskan innan jag checkar ut.

Nu kommer snart vänner över och vi ska se På spåret, tjata en massa och njuta av att det är fredag! :)

Kommentarer :

#1: Emma

Jag har också den stylern från ghd, superbra! Ska tydligen vara mer skonsam mot håret än andra plattänger också. Fiint kit verkligen!

skriven

Kommentera inlägget här :