Dagen i korthet


Igår morse såg jag soluppgången över skärgården från min balkong från hotellet. How nice?

Har:
Jobbat klart, pratat med mamsen och pappsen i telefon och kommit tillbaka till hotellet i Kristiansand.
Just nu: Zappar på tv:n.
Ska: Duscha, se halv åtta hos mig samt Uppdrag granskning om IKEA.
Humör: Lite spännningshuvudvärk idag också :( Hoppas det går över tills imorgon.
Äter: Inget.
Dricker: Vatten.
Bästa: Att jag ska på ansiktsbehandling imorgon. Så himla skönt att ha en sådan rutin!
Sämsta: Pga bortfall av personal måste jag, istället för att flyga hem på söndag från Frankfurt, köra hela vägen hem med alla mässprylar. Detta betyder att jag kommer hem först onsdag kväll. Men å andra sidan får man väl göra det bästa av den ofrivilliga roadtripen! :)
Väder: Kallt igen :( 5 minus och soligt.

Kommentera inlägget här :