Keep it simple



Ankelboots Topshop, skinnbrallor MQ, stickad tröja H&M, väska Chanel, ring GinaTricot, örhängen Forever21.

Har haft två roliga och innehållsrika dagar här i Frankfurt än så länge. Igår åt jag en av de bästa Caesarsallader jag smakat på, ingen klassisk Caesar, men en variant som kändes spännande och i klassisk GI-anda utan krutonger och ingen caesardressing - bara oljor och kryddor.  Panino är stället med snygg inredning, coola gäster och bra service. Idag blev det en typisk italiensk trattoria som ligger i närheten av hotellet och jag passade på att äta riktigt färsk mozzarella med basilika och tomat - en caprese med andra ord :) En given barrunda efter det och nu ska jag snart sussa, en lång mässdag imorgon också och klockan ringer 07:30.

Natti natti!


Och fortsätt ställa frågor till mig om allt mellan himmel och jord HÄR

Kommentera inlägget här :